Evde Yapılabilecek En Etkili Karın Kası Egzersizleri
Son Dakika
Yükleniyor...

04 Ağustos 2021

Evde Yapılabilecek En Etkili Karın Kası Egzersizleri

Karın Kası Geliştirme

Evde Yapılabilecek En Etkili Karın Kası Egzersizleri


Karın Kası Geliştirme


En Etkili Karın Kası Geliştirme Hareketleri


Plank


Plank

En etkili karın kası egzersizlerinden biri olan plank ile başlayabilirsiniz. Bu egzersiz hareketi çapraz karın kaslarını, yan karın kaslarını, rektus kaslarını ve kalça kasları dahil olmak üzere vücuttaki bütün kasları çalıştırır. Plan hareketi duruşunuzu düzenler. Metabolizmanızı hızlandırır. Karın kaslarınızın güçlenmesini sağlar. Dirsekleriniz 90 derece olacak şekilde yerde ve vücudunuz yere paralel, eller yere yumruk olacak şekilde en az 30 saniye kadar bu pozisyonda kalarak yapılmalıdır. Zamanla duruş sürenizi artırabilirsiniz.


Mountain Climbers


Mountain Climbers

Bu egzersiz hareketi üst gövdenizi ve karın kaslarınızı çalıştırmanıza yardımcı olur. Egzersizi uygulamak için şınav pozisyonu almalısınız. Bir dağ tırmanışı yapıyormuşsunuz gibi ayaklarınızı sırası ile öne çekin ve arkaya itin. Mountain climbers hareketini 1 dakika boyunca yapmaya çalışın. Düzenli aralıklarla yaparak egzersiz sürenizi artırmaya özen gösterin. Etkili sonuç alırsınız.


Arms High Partial Sit Up


Arms High Partial Sit Up

Arms High Partial Sit Up egzersiz hareketi mekik hareketinin benzeridir. Yapması daha kolaydır. Evde bu egzersiz hareketini güvenle yapabilirsiniz. Bu egzersiz hareketi üst kaslarınızı çalıştırır. Sırt üstü yere yatın. Bacaklarınızı 90 derecelik bir açıyla kırın. Kollarınızı yukarıya doğru kaldırın ve kollarınızdan aldığınız güçle yerden kendinizi biraz kaldırmaya çalışın. Ardından yine yere uzanın. Arms High Partial Sit Up egzersiz hareketini 3 set halinde 15 kere tekrar edin.


Mekik


Mekik

Mekik en bilinen karın kası geliştirme egzersiz hareketlerinden biridir. Sırt üstü yatın. Dizleriniz kırılı ayak tabanlarınız yerde olsun. Dizlerinizin kalça hizanızda açık olduğundan emin olun. Ellerinizi başınızın arkasına yerleştirin ancak parmaklarınızı birbirine geçirmeyin. Başparmaklarınız kulaklarınızın arkasında olsun. Dirseklerinizi dışa doğru açık tutun. Hafifçe içe doğru dönük olsunlar. Çenenizi hafifçe yukarı kaldırın. Göğsünüz ve çeneniz arasında boşluk olsun. Karnınızı içeri doğru çekin. Başınız, boyun ve kürek kemikleriniz aynı anda yerden kalksın. En tepe noktadayken 1 kaç saniye bekleyin. Daha sonra yavaşça inerek hareketi tekrarlayın.


Leg Raise


Leg Raise

Leg Raise kaslarınızın alt kısımlarını çalıştıran en etkili egzersiz türlerinden birisidir. Çünkü karın bölgesinin alt kısımlarını güçlendirmek oldukça zordur. Yere sırt üstü yatın. Ellerinizi yere sabitleyin. Bacaklarınızı bitiştirin ve aynı anda yukarı doğru kaldırın, yavaş bir şekilde aşağı doğru indirin. Bu egzersiz hareketini 3 set şeklinde 10 kez tekrar edin.


Flutter Kicks


Flutter Kicks

Flutter Kicks alt karın kaslarınızı çalıştırmanıza yardımcı olan etkili bir egzersizdir. Bu hareket için; sırt üstü yere yatın. Ellerinizi dirseklerinize kadar kalçalarınızın altına alın. Düz hizada olan bacaklarınızı yerden bir karış mesafe boyunca tekme atar gibi yukarı kaldırın ve aşağı doğru indirin. Bu egzersiz hareketini 3 set ve 20 kez tekrar edin.

Arkadaşlarınla Paylaş

Yorumlar
Yorum Yap
Galiptekin.com.tr
Bilim Haberleri, Burçlar, Dünya Haberleri, Eğitim Haberleri, Ekonomi Haberleri, Finans Haberleri, Hayvanlar Alemi, Sağlık Haberleri, Sanat Haberleri, Sinema Haberleri, Spor Haberleri, Tarih Haberleri, Tatil Yerleri, Canlı TV İzle, Uzaylı Haberleri
Kapat